De start

Nou daar gaan we dan. Zal het me lukken ook een Blogger te worden? Sinds kort Facebook en nu al een Blog proberen.

Wat ga ik hier zoal neerzetten???

nou vakantie verhalen en foto's.
Ik zal proberen een leuk verhaaltje neer te zetten over mijn vakanties.
De eerste wordt al een moeilijke aangezien het een gewone lambal-vakantie was, maar dankzij de tablet die ik verleden jaar van de kerstvrouw heb gekregen kon ik iedere dag een tekst typen.
Waarom typen?
De mensen die mij in real life kennen, weten hoe mijn handschrift is en schrijven tijdens de vakantie is dan geen optie.

Nou op hoop van Zege

P.S. Mocht iemand dit gaan lezen, positieve suggesties of tips zijn altijd welkom ;-D

Tot nu toe geen reacties hier helaas. Wel ergens anders reacties. Lettertype verander ik niet dat doe ik  niet, de grote wil ik best veranderen. Kleur en lettertype zegt iets over mezelf. De opmaak doe ik uit een bepaald gevoel en de uitvoering word al beperkt door wat en hoe je hier de uitwerking kan maken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

THE GAMBIA

La Gomera.

F U E R T E V E N T U R A